לחשוב, להרגיש ,להצליח

מדיניות משלוחים והחזרות

שיגעון המדעים : לחשוב, להרגיש, להצליח
- שיגעון המדעים -מדע לילדים: ערכות מדע ציוד מעבדה ניסויים לילדים
  1. משלוח ואספקה
    אספקת מוצרים תעשה באחת מהאפשריות הבאות:
    (1) משלוחים באמצעות חברת משלוח חיצונית לפי הכתובת שצויינה בעת ביצוע ההזמנה.
    (2) איסוף עצמי מהמחסן בפתח תקוה. איסוף עצמי יעשה רק לאחר אישור ההזמנה ובתיאום מראש.
    (3) זמן אספקה 5-10 ימי עסקים.

  2. דמי משלוח
    (1) מחיר המוצרים באתר אינו כולל דמי משלוח.
    (2) עלות משלוח 40 ש”ח. חיוב בגין דמי המשלוח יתווסף לחשבון הסופי בו יחויב הלקוח בשל ביצוע הזמנתו.
    (3) עלות משלוחים גדולים (מעל קופסה אחת) יכולה להשתנות ויש לתאם משלוחים אלו עם בעל האתר לאחר ביצוע ההזמנה.
    (4) משלוח חינם בהזמנה מעל 200 ש”ח (יתכנו חריגות במקרה של הזמנות גדולות הכוללות יותר מקופסת משלוח סטנדרטית).
    (5) לבעל האתר שמורה הזכות לפטור מדמי משלוח באופן זמני או באופן קבוע מוצר אחד או יותר ו/או מוצר שנכלל במסגרת מבצע מסוים ו/או בקניה מעל סך מסוים .
    (6) בעל האתר יהיה זכאית לעדכן מפעם לפעם את דמי המשלוח לפי שיקול דעתו הבלעדי וללא צורך במתן הודעה מוקדמת ו/או הודעה כלשהי.

  3. מדיניות החזרת מוצרים/החלפת מוצרים/ ביטול רכישה שבוצעה באתר האינטרנט
    (1) בעל האתר יאפשר ללקוח לבטל את הזמנתו ולהחזיר מוצר או להחליף את המוצר שרכש באתר האינטרנט בהתאם למדיניות בעל האתר המפורטת להלן ובהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ”א-1981 וכפי שיעודכנו מעת לעת להלן –”מדיניות החזרת החלפת מוצרים”. לבעל האתר שמורה הזכות לשנות ו/או לעדכן מעת לעת את מדיניות החזרת החלפת המוצרים וזאת מבלי שתחויב ליתן הודעה כלשהי ללקוח. על הלקוח מוטלת האחריות להתעדכן מעת לעת במדיניות החזרת החלפת מוצרים כפי שתתפרסם על ידי בעל האתר מעת לעת ו/או על פי דין .
    (2) להלן עיקרי מדיניות החזרת החלפת מוצרים שנרכשו ע”י הלקוח באתר האינטרנט ואין בהם כדי להוות ייעוץ משפטי כלשהו :
    (3) מועד אחרון להחזרה (ביטול) :14 יום מיום קבלת אישור ביצוע ההזמנה במייל חוזר או מיום קבלת המוצר כמאוחר שבהם.
    (4) אופן ההחזרה :
    באמצעות הודעת ביטול שימסור הצרכן בכל אחת מהדרכים המפורטות להלן: בהודעת הביטול יש לציין את שם הלקוח ואת מספר תעודת הזהות. צרוף מספר ההזמנה וכתובת הדוא”ל תאפשר לבעל האתר לטפל בהודעת הפנייה בהקדם. דרכי הביטול: פנייה טלפונית למספר 072-211-55-80 או פנייה בכתב בהודעת וואטצאפ או בהודעת מייל או בטופס צור קשר באתר זה.
    (5) תנאים להחזרה/ ביטול :
    (1) יש להחזיר את המוצרים המבוקשים במצב תקין ובאריזתם המקורית עם כלל האביזרים הנלווים. כאשר המוצר לא נפגם, לא נעשה בו כל שימוש והוא באריזתו המקורית.
    (2) על הלקוח לדאוג להובלת המוצרים בחזרה לבית העסק (נקודת איסוף בפ”ת) או החזרה באמצעות שליח מטעם בעל האתר בעלות בתוספת תשלום של 40 ₪. השליח יאסוף את המוצר, בכתובת בה סופק המוצר ללקוח. בזמן הגעת השליח, על הלקוח להיות נוכח במקום ולהציג לשליח תעודה מזהה ו/או את כרטיס האשראי באמצעותו בוצעה הרכישה ומסמכים נוספים בקשר עם הרכישה, לפי בקשת השליח. הלקוח יאשר בחתימתו את איסוף המוצר על גבי מסמך ו/או אמצעי אלקטרוני, לפי בקשת השליח.
    (3) למען הסר ספק, איננו מקבלים החזרות באמצעות דואר ישראל.(6) דמי ביטול :
    22.3.1. לא יגובו דמי ביטול אך דמי המשלוח לא יוחזרו במקרה של החזרה או ביטול הזמנה.
    (7) לבעל האתר שמורה הזכות, לפי החלטתו ושיקול דעתו הבלעדית, לשנות מפעם לפעם את מדיניותו בעניין גביית דמי ביטול וללקוח לא יהיו טענות ו/או דרישות ו/או תביעות כלפי בעל האתר ו/או מי מטעמה בקשר לכך .
    (8) ביטול החיוב והחזר כספי: בכפוף לקיומם של התנאים לביטול, כמפורט בסעיף זה לעיל, תוך 14 ימים מיום קבלת הודעת הביטול של הלקוח על ידי מוקד הלקוחות של בעל האתר יבטל בעל האתר את חיוב הלקוח בגין רכישת המוצר, לפי העניין ותשיב ללקוח את אותו הסכום בו חויב בפועל בגין המוצר בלבד לא כולל דמי משלוח, לפי העניין במקרה בו הלקוח כבר חויב בפועל על ידי חברת כרטיסי האשראי, באמצעות זיכוי כרטיס האשראי ששימש אותו לרכישת המוצר, לפי העניין או/שתבטל את חיוב הלקוח במקרה בו הלקוח עדיין לא חויב בפועל על ידי חברת כרטיסי האשראי.
    (9) במקרה של ביטול עקב פגם במוצר או אי התאמה בין המוצר לבין הפרטים אשר נמסרו לצרכן בנוגע למוצר או הפרה אחרת של תנאי החוזה להלן –”אי התאמה” יחזיר בעל האתר, בתוך 14 ימים מיום קבלת ההודעה על הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם על ידי הצרכן בגין המוצר הפגום, בטל את החיוב בשל העסקה, תמסור עותק מהודעת ביטול החיוב ולא תגבה דמי ביטול כלשהם מהצרכן מלבד דמי המשלוח באם חויבו.
    (10) בהתאם לתיקון 47 לחוק הגנת הצרכן, אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק ועולה חדש כהגדרתם בחוק, שביצע עסקה באתר האינטרנט של בעל האתר אשר כללה שיחה טלפונית עם נציג בעל האתר, יהיו רשאים לבטל את העסקה בתוך ארבעה חודשים מיום עשיית העסקה, מיום קבלת המוצר או מיום קבלת האישור על ביצוע ההזמנה, לפי המאוחר.